ESO Educació Secundària

Educació Secundària a Ramar 2

Ramar 2 és una escola de Secundària de diverses línies, la qual cosa permet, alhora, mantenir la configuració del grup de Primària i conèixer i relacionar-se amb nous companys.
Els crèdits variables, que els alumnes poden escollir amb l’assessorament del seu tutor, ja estan pensats per ajudar a conduir els alumnes cap a la seva personal opció de futur.
Ramar 2 ofereix, amb totes les seves branques, els tres Batxillerats més característics: l’Humanístic, el Científic i el Tecnològic.

ramar

EL NOSTRE COMPROMÍS

Fem tots els aprenentatges en català, que és també la llengua vehicular del centre. Entenem l’escola dins de l’ampli context
d’una nació a partir de la qual hem d’accedir a la globalitat de la cultura universal. Ningú no pot ser discriminat
a causa de la llengua, l’extracció social, la raça, el sexe, la ideologia.